Oté la réunion ! Cliquez ici pour écouter le jukebox !
Bienvenue sur Le Forum de la Culture réunionnaise et mauricienne ! INSCRIVEZ-VOUS et faite une présentation !!
Ajoutez ce site a vos favoris Espace d'échange familial - amical :: Mi présente a moin!
Espace d'échange familial - amical Index du Forum Espace d'échange familial - amical
Forum ayant pour but de regrouper les familles, échanger des connaissances, des astuces, des évenements...

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Mi présente a moin!
Aller à la page: 1, 2  >

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Espace d'échange familial - amical Index du Forum -> Ile De La réunion & Ile Maurice -> Présentation
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
saira974
Band Dalons La France

Pays d'origine: Ile de la Réunion
Féminin Vierge (24aoû-22sep) 鼠 Rat

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 09:53 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

Comen y lé la réunion!!!

Voilà mi lé nouvelle sur le forum, mi appelle Raïssa, mi na 23 ans et mi habite su Paris.
Mi sorte la Réunion plus précisément  la Montagne, y fé 3 ans ke ma ni vive en Métropole pou ni rode travail!
Mon ti péi y mank a moin et surtout mon ti famille Crying or Very sad
Mi espère pouvoir retrouve 1, 2 camarades su ce forum et fé a moin ban camarades osi!!

Bon ben mi croi ma pe pré tou di si jamé y di a zot de discuter ben vien bèz 1 carré voir a moin

Ben nar trouvé et bonne journée @+ 

Publicité

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 09:53 (2008)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
kalou
Administrateur lo Frér

Masculin Capricorne (22déc-19jan) 猪 Cochon

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 13:00 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

Bienvenue raissa !!! EXplique a moins comment ou l'as arrive en france !! Et dsus paris na un tralé réunionnais....

vavie974
Administrateur Lo Sér

Féminin Sagittaire (22nov-21déc) 馬 Cheval

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 13:13 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

hello raissa! bienvenue a toi!!
oté la montagne!! kel kartier ousorte? a moin oci mi sorte la montagne!!
en tout les cas mi espere lire a ou souvent su le forum
hesites pas ^^
a bientot!!

Band Dalons La France

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 13:41 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

Kalou, ben mi lé enchanté de faire out connaissance pareil pou vavie!!

Y fé plaisir de pouvoir coz ek ban créol!!

Alor pou répond a zot kestion, ma attéri en france en aout 2005, en fait apré mon bts ma ni ici pou rode travail, ma ni ek le CNARM. Ma habite 2 mois su Thionville (dan foyer) apré ma ni vive su paris.

Ouai lé vré su Paris na bon pe réunioné, mi rencontre a zot kan mi bar en boite ou soirée réunionnaise.

Vavie, ben mi t vive su s bernard, mi coné pa si ou tomb famill jean yann??!! en fait c li la laiss a moin ladress le forum la!

et ou kel coté zot sorte ?? et comen zot la atéri ici??

vavie974
Administrateur Lo Sér

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 13:49 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

ahhhhhhhhhhh ben d'accord, moi c la soeur kalou meme lol ^^ ben davoir ma fini voir ou c est qui alors!
ben i fai plaisir de voir ke na des anciens kamarades i vient fait in tour ter la, lé vrai i fai du bien koz creol kan ou lé en france ek dot moun, en plis sek lé mieux, c'est quand c'est do moun oula konnu! enkor plis mié ^^

Band Dalons La France

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 14:17 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

Ah bon! ben kalou c ki c yann ?? c ca??

moin osi mi lé sur ma fini vu a ou, t frcht él tro bel, a moin osi mi aprécié sérié.

Dc  a ou ou lé en france c ca??

Et kalou la réunion??

en fait mi t ca lécol depui o moin maternelle ek yann et ma retrouv a li su le site copains d'avant, mi  t trop contente, mi t  arèt pu ri telmen!!! Mort de Rire

vavie974
Administrateur Lo Sér

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 14:36 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

haha ou fai ri a moin ou la! ben mé normal d'etre contente kan ou retrouve band dalon!
ben ma fille rouve un post album photo des que ou nora droit kom sa na oir a ou et ou va oir a nous oci
euh kalou c yann oui oui et nous habite a coté strasbourg meme li chez li moin chez moin ^^
ben deja out prenom i di a moin in naffer ... mtnt na oir si nou rapel a nou suspens ... ¨¨

Band Dalons La France

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 15:27 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

lol
ben oui y fé trop plaisir, ben oui com ou di mi va metre d foto et osi mi aimeré bien alé voir sat zot coma ma bien voir si zot la changé, mi pense osi ke mi coén a ou , parske mi coén ke kalou na soeurs mé combien mi rapel pu et mi lé sur ke na fini vu a  nou
bon ben par contre mi lé pa encor trop habitué ek ban forum dc kan mi sra ché moin a soir mi va bien regarde le site et coma ma fé dde pou rouve 1 post album et mi va metre d foto dessu apré.

ah ok dc zot vive ensemble alor!! mit  croi kalou t fini rent la réunion moin!! et jérome koi y devien??

vavie974
Administrateur Lo Sér

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 16:49 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

lé doss kan ou va komprend in pé le system demande kalou li va rouv le post photo pou ou ou bien moin meme si a soir mi passe Wink
sinon çà nou 2 kalou nou habite pas ensemble, mi voulé dire que li habite chez li et moin mi habite chez moin, ma la mal expliké, c'est mon faute lol
kalou na rienk un soeur , mi lé unik moin oté ^^ lol sinon çà ben jerome et mon dernier frere oci lé ici ek mes parents tjours ds le meme coin!
sinon la famille i doit mank a ou serieux! ^^

Band Dalons La France

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 20:32 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

ben lé bon ma garde sa apré ma di a zot sa, a soir ma essay gardé pou voir si mi gaign fé, mi ca explor 1 pé ben forum coma!

Ah dacor ma mieu compris, dc zot toute lé encro ici alor!!

mèm jérome mi mande a moin cossa y devien, oui mi rapel zot ti frère osi

té ben a moin mon famille y mank a moin sérié, oui ben en fait mi téléfone tt le tps osi!!

ben en fait mi t coné pu si c t ban kalou ou bien mathieu hélias navé 2 soeurs, et la mi rapel

t ben lé bel ou na out ti famill coté ou la mèm!!!

par contre mi gaign fé afich 1 foto en avatar non??

vavie974
Administrateur Lo Sér

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 21:11 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

oui sa ou gan fai met in foto en avatar pas de probleme
ben oui cest bien mathieu ke nena 2 soeurs ^^ héhé^^
ben sek lé bien ek le net si out famille oci nena ben ek msn lé doss pou kozer et garder contact!

Band Dalons La France

MessagePosté le: Lun 10 Mar - 22:27 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

ben ma essay met 1 foto alor, pé etre ou reconaitra pa moin osi lol

kalou surmen va reconaitre a moin

oui c ca mathieu na 2 soeurs alor, et ou mi croi ou na cheveu noir si mi trompe pa moin, kan ma conu a ou ou t très mince, mi rapel a moin de sa!

t frcht y fé trop plésir de coz ek ou!! y fé drole parske mi conai a ou de vue ou voi, !! et lé bel selmen le ti forum, mi riscab ni accro!!! mdr

ben oui lé sur kan na msn lé bel mé a moin maman la pa encor met msn, tt le tps mi di a el, mé bon la mi doi rentré biento en vacance mi sa garde sa sérié en + ma fine h t 1 webcam pou bana!

vavie974
Administrateur Lo Sér

MessagePosté le: Mar 11 Mar - 08:40 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

va renir a zot moin cher si el i met webcam çà c'est sur!!
oté mince a moin?? ^^ hihi la soeur mathieu lété et lé toujours mince mais moin mi té pas vraiment mince :p d'ailleurs mi croi ou va pa rekonet a moin paske depui ma la grossis hihi ^^ par kontre oui moin mavé grand cheveu noir! ms maintenant lé mi long et na plin dchevu blanc mdr^^ aie aie baisé la vraiment ou sa pi rekonet lol
bon ben na atten a ou ou met out foto na oir! ^^
bizz a ou nou artrouve alorss^^

Band Dalons La France

MessagePosté le: Mar 11 Mar - 08:59 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

bjr miss

ah bon!!! ben pou moin ou t mince, pe etre osi mi reconait pu, enfin ben na bien voir, ben ou na poin foto de ou ou??

Par contre hier soir ma parti essay metre 1 foto en avatar mé mi gaign pa parske mon foto le ban pixels lé trop élevé et mic oén pa moni trop la dedans.

pe etre dici la si mi na kalou su msn li poura explika moin comen y fé parske mi coné pa du tt, mé noré bien aimé met 1 foto

par contre pou rouv le post album foto ma rodé ma pa trouvé

fodra zot y explika moin

la ou lé ds out travail la?

alé bonne journée kiss a+

vavie974
Administrateur Lo Sér

MessagePosté le: Mar 11 Mar - 10:15 (2008)    Sujet du message: Mi présente a moin! Répondre en citant

ben mi travay meme moin femme au foyer i bosse 24 su24 sa lol mi na in ti fille na 3 ans oci ^^
euh alors pr la foto ouep vodra mieu ou demande kalou envoi a lu out foto en MP et explik a li koman fai et en mm temps dir a li deblok le post photo pou ou vala vala, ben moi mes photos lé ds mon album su post photo donc on va oir des que sera ouvert pou ou
é ou ou lé a out travay? ou fai koi?

MessagePosté le: Aujourd’hui à 19:09 (2016)    Sujet du message: Mi présente a moin!

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Espace d'échange familial - amical Index du Forum -> Ile De La réunion & Ile Maurice -> Présentation Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Aller à la page: 1, 2  >
Page 1 sur 2

Sauter vers:  

Portail | Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation